سید علی هاشمی زاده عقدا؛ مرضیه عزیزی
چکیده
در این مقاله به بررسی حالتهای چلانده فوتونی با حالت اولیه مورد نظر میپردازیم. بدین منظور ابتدا یک حالت اولیهی خاص دو مد را در نظر میگیریم، سپس یک یا دو مد را چلانده میکنیم. در ادامه روشی را بر اساس تابع ویگنر برای محاسبه میزان درهم تنیدگی سیستم بیان می-کنیم، ابتدا حالت سیستم را با استفاده از تابع ویگنر در فضای فاز می نویسیم و ...
بیشتر
در این مقاله به بررسی حالتهای چلانده فوتونی با حالت اولیه مورد نظر میپردازیم. بدین منظور ابتدا یک حالت اولیهی خاص دو مد را در نظر میگیریم، سپس یک یا دو مد را چلانده میکنیم. در ادامه روشی را بر اساس تابع ویگنر برای محاسبه میزان درهم تنیدگی سیستم بیان می-کنیم، ابتدا حالت سیستم را با استفاده از تابع ویگنر در فضای فاز می نویسیم و سپس بعد از اعمال چلاندگی، حالت سیستم از فضای فاز به فضای هیلبرت انتقال می دهیم. در انتها میزان درهم تنیدگی را برای حالتهای 1،2= N را با استفاده از پارامتر تلاقی به دست می-آوریم. در این مقاله اثر حالت اولیه و تعداد مدهای چلانده بر میزان درهم تنیدگی سیستم را مشاهده می کنیم.